Manažer bytového domu

Co Vás u nás čeká?

  • budete pravidelně KOMUNIKOVAT s klienty – členy statutárních orgánů SVJ a BD, se členy SVJ a BD, popř. zastupovat zaměstnavatele při výkonu funkce statutárního orgánu
  • budete zodpovědná/ý za kompletní agendu organizací a vedení schůzí nejvyššího orgánu klientů spolu s aktivní účastí
  • konzultace otázek spojených s vlastnictvím či nájmem bytu a užíváním jednotek a společných částí bytového domu budou součástí Vaší práce
  • neméně důležitá bude spolupráce s ostatními kolegy a komunikace s klienty; vašim úkolem bude koordinovat komunikaci mezi klienty a našimi kolegy, prezentovat jejich výstupy zákazníkům
  • reporting managementu společnosti

Jak jsi Vás představujeme?

  • očekáváme SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe v oboru správy nemovitostí výhodou, ale rádi zaškolíme nové motivované kolegy
  • pozitivní vztah k MS Word, MS Excel
  • z důvodu časté komunikace s klientem preferujeme výborné komunikační dovednosti, příjemné a profesionální vystupování
  • někdy bude potřeba i časová flexibilita a řidičský průkaz sk. B

Proč věříme, že Vás nabídka zaujme?

  • patříme mezi největší pražské správce nemovitosti s dlouholetými zkušenostmi v oblasti správy rezidenčního bydlení
  • stereotyp u nás nehrozí, naše práce je různorodá
  • silná firemní kultura

O své lidi se staráme a benefity jsou jedním z důkazů

  • máme flexibilní pracovní dobu a využíváme také Home Office
  • poskytujeme 5 týdnu dovolené, 2 sick days a benefity (kulturní a jiné aktivity ze sociálního fondu)
  • samozřejmostí je příspěvek na stravné
  • v závislosti na odpracované době také příspěvek na penzijní a životní pojištění
  • možnost čerpání volného pátku v měsíci (až 14 dní volna navíc)
  • odměny dle dosahovaných výsledků
  • najdete nás v blízkosti metra
  • mimo práci se rádi potkáváme na pravidelných akcích

Ozvěte se nám



    Znáte někoho, koho by tato pozice mohla zajímat?

    Pošlete mu odkaz na tuto stránku. Stačí zadat jeho e-mail a odeslat.

      Loading...