Administrativní pracovník / pracovnice

Co Vás u nás čeká?

  • budete pravidelně vystavovat a zúčtovávat odběratelské faktury a párovat platby
  • evidence přijatých faktur, zpracování dodavatelských faktur bude součástí Vaší práce
  • dále zpracování bankovního výpisu, následné párování pohledávek a závazků
  • neméně důležitá bude spolupráce s ostatními kolegy a komunikace s klienty
  • další dílčí administrativní práce

Jak jsi Vás představujeme?

  • jste pečlivá/ý a umíte pracovat systematicky
  • máte znalost práce na PC (zejména MS Word, MS Excel) a dokážete se adaptovat při práci s novými systémy
  • máte proaktivní přístup
  • jste týmový hráč/ka, ale umíte pracovat i samostatně

Proč věříme, že Vás nabídka zaujme?

  • patříme mezi největší pražské správce nemovitosti s dlouholetými zkušenostmi v oblasti správy bytových domů
  • stereotyp u nás nehrozí, naše práce je různorodá
  • zkušenosti a odborné znalosti jsou v naši práci klíčové, ale rádi zaškolíme nové motivované kolegy
  • silná firemní kultura

O své lidi se staráme a benefity jsou jedním z důkazů

  • máme flexibilní pracovní dobu a využíváme taky Home Office
  • poskytujeme 5 týdnu dovolené, 2 sick days a benefity (kulturní a jiné aktivity ze sociálního fondu)
  • samozřejmostí je příspěvek na stravné
  • v závislosti na odpracované době také příspěvek na penzijní a životní pojištění
  • možnost čerpání volného pátku v měsíci
  • odměny dle dosahovaných výsledků
  • najdete nás v blízkosti metra, mimo práci se rádi potkáváme na pravidelných akcích

 

Ozvěte se nám



    Znáte někoho, koho by tato pozice mohla zajímat?

    Pošlete mu odkaz na tuto stránku. Stačí zadat jeho e-mail a odeslat.

      Loading...